لباسشویی خاله نرگس

مصاحبه با خاله نرگس:

 شما چطور توانستید در آن لحظه مدیریت بحران کنید؟

من تنها کاری که کردم این بود تا تصور اون بچه رو به ماشین لباسشویی جلب کنم، چون ماشین لباسشویی حلال مشکلاته.
یعنی چی که ماشین لباسشویی حلال مشکلاته؟
ببینید ماشین لباسشویی می‌چرخه و این برای بچه می‌تونه جذاب باشه، در عین حال تصور شنا کردن را در بچه تقویت می‌کنه.
پس هدف شما از اینکه گفتید «ماشین لباسشویی را خودت روشن می‌کنی؛ اشتباهه اشتباهه» این بود که تصور بچه را عوض کنید نه اینکه مخاطبان خودتون رو گمراه کنید. درسته؟
ببینید بله همینطوره، بالاخره مخاطبان که می‌فهمند قضیه چیه، اگر نمی‌فهمیدند که من الان با شما مصاحبه نمی‌کردم، در واقع من خواستم تا روی اون کودک تاثیر بگذارم.
خاله نرگس؛ یه درخواستی از شما داشتیم، اینکه بالاخره بعضی در عرصه سیاست هم سعی می‌کنند تا همه داشته‌هایشان را بیان کنند، آیا شما می‌توانید آن‌ها را هم مدیریت بحران یا‌‌ همان ماست مالی کنید؟
بله، صد در صد بالاخره بنده طی این سال‌ها تجارب زیادی کسب کردم. و توان ماست مالی کردن بالایی دارم.
پس لطفا موارد زیر را ماست مالی کنید...
با کمال میل...
کروبی: به دختران و مردان زندانی تجاوز جنسی شده است!
ماست مالی خاله نرگس: چی‌ی‌ی گفتی! وقتی ننجون نبود بنزین ریختی توی ماشین لباسشویی! نه نه نه اشتباهه، اشتباهه!
سعید شدادیان: آقای احمدی‌نژاد ع. و... تت زده بیرون!
ماست مالی خاله نرگس: شوهرت رفته بیرون! نه نه نه! اشتباهه، اشتباهه!
مشهور قرضی: خدا شاهده هرکس این یهودی صفت را بشکه من پولشو می‌دم!
ماست مالی خاله نرگس: نه نه نه، نباید کسی رو توی ماشین لباسشویی بندازید، این اشتباهه!
زنبور: احمدی‌نژاد و مشایی مثل لاله و لادن هستند؛ جراحی شود هر دو از بین می‌روند
ماست مالی خاله نرگس: خالهٔ بن لادن اگر دماغشو جراحی کنه قشنگ می‌شه! نه نه نه، خاله یه تروریست هیچ وقت قشنگ نمی‌شه، اشتباهه اشتباهه!

مطهری خطاب به کوچک‌زاده: «خفه شو، بتمرگ، پ. ف. ی. و. ز»»

ماست مالی خاله نرگس: بچه‌ها همه باهم یه دست و هورا...

مهدی کاشف: مشایی ابوبکر زمان و نفوذی یهود است

ماست مالی خاله نرگس: نه نه نه، هیچ وقت ماشین لباسویی با آبگرم کن یکی نمی‌شه، اشتباهه اشتباهه...

صانعی: [...] ح. ر. ا. م ز. ا. د. ه است!
ماست مالی خاله نرگس: خوب بچه‌ها دیگه کی بلده جواب بده؟!!

یه خلبان در شهرداری پیش از انتخابات سال ۸۸: بعضی وزیران مشروب خوارند و مشایی و همسرش منافق!

ماست مالی خاله نرگس: بچه‌ها پنگول می‌خواد برامون آهنگ «یه دلستر لیمویی فرار کرده ز دستم» رو بخونه...

 

منبع

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز