بایکوت دروغگو

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور روز چهارشنبه گفت: خودداری شبكه خبر از پخش مستقیم سخنان رئیس جمهوری در حالی است كه گروهی 12 نفره از كاركنان فنی و خبری این شبكه با ماموریت پخش مستقیم سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری به اردبیل، در هیات اعزامی ریاست جمهوری به این استان حضور دارند

 شبكه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران كه همواره سخنان رئیس‌جمهوری در دیدارهای پرشور مردم در سفرهای استانی را بطور مستقیم پخش می‌كرد، این بار از حماسه پرشور مردم اردبیل در نخستین سفر از دور چهارم جاماند و سخنان رییس‌ قوه مجریه را به طور مستقیم و زنده پخش نكرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور روز چهارشنبه گفت: خودداری شبكه خبر از پخش مستقیم سخنان رئیس جمهوری در حالی است كه گروهی 12 نفره از كاركنان فنی و خبری این شبكه با ماموریت پخش مستقیم سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری به اردبیل، در هیات اعزامی ریاست جمهوری به این استان حضور دارند.

 'محمد حسن صالحی‌مرام' با بیان اینكه با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، پخش مستقیم سخنان رییس‌جمهوری انجام نشد، افزود: در این زمینه، تلاش‌های گسترده‌ای برای ارتباط با مسوولان صداوسیما صورت گرفت اما نتیجه‌ای نداشت.

 حضور پرشور مردم در دیدارهای عمومی با رئیس جمهوری از منظر ناظران داخلی و خارجی همواره به عنوان نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی و نشان‌دهنده پیوند ناگسستنی دولت و ملت محسوب می‌شود كه پخش مستقیم دیدار پرشور مردم اردبیل با رئیس جمهوری می توانست این نقطه قوت را بار دیگر در معرض دید جهانیان قرار دهد.

 رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با استقبال گرم و پرشور مردم و مسوولان استان اردبیل برای انجام چهارمین سفر استانی وارد این استان شد.

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز