سقای من!

حجت الاسلام سقای بیریا در گفت وگو با روزنامه قدس مطالب مهمی درباره مشایی، احمدینژاد و مكتب ایرانی بیان كرد.

به گزارش پارسينه به نقل از خبرآنلاین، اهم اظهارات وی چنین است:

*
بنده از زبان آقای احمدینژاد شنیده ام كه ایرانیان هیچ گاه بت نپرستیدهاند و همیشه موحد بوده اند و دیگر اینكه ایرانیت از اسلامیت برتر و ریشه دارتر است. یكی از القائاتی كه جریان انحرافی بعد از بیداری اسلامی داشت و احمدینژاد آن را به نقل از مشایی بیان كرد این بود كه گفت ما تمدن اسلامی و امت اسلامی نداریم.

*
افكار جریان انحرافی عناصری دارد كه هنگامی كه كنار یكدیگر گذاشته میشود، در حقیقت انقلاب اسلامی را تضعیف میكند و متأسفانه آقای احمدینژاد بدون توجه به لوازم اینها، آنها را تكرار نموده و نقل میكند.

*
مشایی عملاً به موضوع حجاب بیاعتنایی میكند و القای بیاعتنایی دارد و عنوان میكند كه این مسایل مهم نیست و مسأله ربا در جامعه از اهمیت بیشتری نسبت به این موضوع برخوردار است.

*
آن چیزی كه در حركتهای جریان انحرافی مشاهده میشود، هدفش این است كه روحانیت و ولایت فقیه كنار گذاشته شود. آنها در ظاهر بیان میكنند كه ما ولایت فقیه را قبول داریم، منتهی ولایت فقیهی را قبول دارند كه برای زمان غیبت است و مدعی هستند الان چون ما در قرب ظهور(ظهورصغری) هستیم، به ولایت فقیه نیازی نداریم. 

*
جریان انحرافی ادعا می كند كه متوجه می شود كه «مرضی امام زمان» چیست و گاهی نسبت به آن اصول ادعای كلی دارد كه بیان می كند خداوند متعال در قرآن می فرماید «كسانی كه در راه ما مجاهده می كنند، ما راه را به آنها نشان می دهیم» و این ادعای كلی را دارند و وقتی به آنها گفته می شود این برداشت اشتباهی است، بیان می كنند كه امام زمان در حال تدبیر امور است و این تعابیر كلی را برای عوام ذكر می كند.

*
مشایی به عنوان عنصر اصلی جریان فتنه در قضایای جزئی به سران مدیران اجرایی القا نموده و می گوید كه امام زمان اكنون فلان خواسته را دارد، گاهی اوقات هم مواردی پیش آمده كه خواسته های او با سخنان مقام معظم رهبری در تضاد بوده است.


*
به عنوان مثال مقام معظم رهبری راجع به اینكه آقای احمدی نژاد در مناظره اسم شخصی را نیاورد تأكید داشته اند، اما احمدی نژاد اسم آورد. بعدها هم گفت تنها كسی كه به من گفت اسم افراد را بیاورم مشایی بود؛ حالا مشایی چه طوری بیان می كند كه احمدی نژاد باید این كار را بكند، دیگر برای ما روشن نیست. خلاصه اینكه مشایی نقل می كند كه من در حالت معنوی كه قرار گرفتم یقین كردم كه امام زمان می خواهد كه احمدی نژاد اسم افراد را بیاورد. این در حقیقت همان مفهوم و اصطلاح بابیت است كه در برابر ولایت فقیه مطرح می شود. 

وی با بیان ناگفته‌هایی از نقشه‌ها و طرح های جریان انحرافی افزود: راس جریان انحرافی گفته بود 6 سال اول، زمان مدارا با نظام اسلامی است و 2 سال آخر، زمان ساختارشكنی است. اینها قصدشان این بود كه نظام را با چالش مواجه كنند.

منبع

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز