نامه ای که دنیا را تکان داد!

پس از تکذیب سخنان سرتیپ قاسمی در مناجات با عورت احمدی نژاد، لحظاتی پیش تکذیبیه ای از سوی احمدی نژاد به این شرح انتشار یافت:

«همان طور که می دانید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته شایعه کرده بودند که من در اختلاف با مقام عظمای ولایت، قهر کرده و خانه نشین شده ام. سخن از این وقیحانه تر نمی شود! به این وسیله چنین موضوعی را تکذیب می کنم. که من در تمام مدت مورد اشاره؛ در حال فعالیت برای ایران بزرگ بودم و به این یاوه گویان می خندیدم. لازم به ذکر است انتشار شایعه فوق را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد.»

همچنین دقایقی پیش پاسداران بیت رهبری، نامه ای از احمدی نژاد خطاب به مقام معظم رهبری دریافت کردند. آنها سراسیمه و خوشحال خودشان را به رییس دفتر مقام معظم رهبری رساندند و در حالیکه نفس نفس می زدند، فریاد کشیدند: بیایید! دیدید گفتیم! احمدی نژاد نامه معذرت خواهی و بیعت مجدد را فرستاد! احمدی نژاد برگشت! حضرت زهرا متشکریم! امام حسین دوستت داریم! نذرمان ادا شد! حاجتمان روا شد!..

مسوولین دفتر در حالیکه آماده می شدند نامه احمدی نژاد را با یک سینی کوچک، که کنارش لیمو و شربت بهار نارنج گذاشته بودند؛ ببرند خدمت مقام معظم رهبری؛ نامه را آرام باز می کنند و دزدکی نگاه می کنند ببینند چی نوشته شده. که می بینند احمدی نژاد با یک خط خرچنگ قورباغه (که معمولا لات های گرمسار هم خطشان بهتر از این است) نوشته:

من 25 میلیون رای دارم، تو 5 میلیون هم نداری؛ چی خیال کردی!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز