شیطان دو رفمی!

به نظر من که شیطان دارد وارد عصر دیجیتال زندگی خود می شود!

اگر بپذیریم که "زن" علاوه بر جذابیت های خود؛ دچار عیوبی هم هست که او را دچار دافعه شدیدی می سازد؛ باید بدانیم که شیطان همیشه روی زن به عنوان یکی از سلاح های کارآمدش نگاه نمی کرده. چرا که زن ملغمه ای است از همه چیز. و ضمن آنکه می تواند از جهاتی، بسیار زیبا باشد؛ از جهات دیگر بسیار زشت است! گاه نفرت انگیز است. ضعیف است. کینه ای است. زن هیچ گاه آن فرشته ای که شیطان می خواست بجای بت به انسان غالبش کند؛ نبود.

با آمدن عصر سینما؛ سینما فقط توانست زن را به عرصه بیاورد. و تنها هنرش این بود که زنان خوش بر و رو را برای لحظاتی به بیننده، بسیار جذاب و هوس انگیز نشان دهد.

عصر کارتون که آمد؛ زن را آن گونه که شیطان می خواست نتوانست تصویر کند. زنان نقاشی شده هرگز هوس انگیز نمی شدند!

اما اینک عصر جدیدی آمده. عصری که شیطان رویش خیلی حساب کرده. خود او هم نمی داند چقدر موفق می شود. اما سرمایه گذاری زیادی رویش کرده: عصر هنر دیجیتال!

وقتی بازی های کامپیوتری درست شده که در آن زنان، قهرمان هستند؛ بسیار خوش چهره اند؛ خوش اندامند؛ خوش خُلقند؛ و هر کاری که یک انسان می خواهد، تصویر شده نشان میدهد؛ و علاوه بر همه اینها می تواند به دست کاربری که دارد بازی می کند، تغییر جهت و ماهیت بدهد؛ همه چیزهایی است که شیطان را خیلی امیدوار کرده است.

شیطان همیشه می خواست که زن را بجای خدا بنشاند برای انسان. اما همیشه یک جای کار عیب می کرد. لیکن به نظر می رسد عصر بازی های کامپیوتری که این روزها وارد دوران تکامل خودش می شود؛ می تواند شیطان را به اهدافش برساند.

شیطان، کلی کلاس کامپیوتر رفته فقط برای همین روزها!

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز