آقای مل! برادر هلالی! دکتر حدادیان!

1- بعد از افشا شدن روابط جنسی عبدالرضا هلالی(یکی از مداحان مشهور تهران) با دوست دخترش؛ و انتشار کلیپی در این باره در اینترنت؛ بحث فساد مداحان بالا گرفت.

2- در هنگامه انتخابات و حوداث تالمّ بار بعد از آن؛ وقتی نقش مداحان هیات رزمندگان در جنایت های رخ داده افشا شد؛ و وقتی شکنجه های جنسی هم به به ماجرا اضافه شد؛ بحث فساد اخلاقی این مداحان برای همه مسلمّ شد.

دیگر کسی این سوخته دلان را که برای ائمه اطهار خودشان را به در و دیوار می زدند و دقیقه به دقیقه صورتشان از اشک سیراب میشد؛ باور نمی کرد. کسی آنها را مومن و مسلمان و بااعتقاد به حساب نمی آورد.

3- سالها پیش بود که دکتر شریعتی بحثی را گشوده بود با عنوان "شیعه گری". و در این بحث حمله می کرد به کارهایی که، بیشتر از آنکه مسلمانی باشد؛ شیعه بازی است؛ مذهب بازی است. انگار که بجای دین و مذهب نِشَسته باشد. انگار که آمده تا ریشه اسلام را بزند.

4- برخی ها بسیار گفته اند شیعه بازی ما ریشه در عقاید مسیحیت دارد. که بسیاری از کارهای شیعه بازها؛ مخالف اصول اسلامی است. هیات بازی و گریه کردن بر اموات؛ نه فقط اسلامی نیست؛ بلکه اسلام با آنها مقابله کرده است. و به هیچ عنوان کسی نمی تواند بگوید قرآن نازل شده و اسلام آمده، تا تمام ملت های اسلامی برای از دنیا رفتن 12 امام بگریند!

بلکه دقیقا این عزاداری؛ ریشه گرفته از انگاره ی کشته شدن مسیح بوده است.

5- یادتان هست چندی قبل یک فیلم ساخته شد که بسیار هم پُربیننده شد به نام "مصائب مسیح"؟

به نظرتان سازنده ی این فیلم باید یکی از باایمان ترین مسیحیان و با اعتقادترین کارگردانان دنیا باشد؟ باید لااقل در زندگی شخصی اش انسان خوبی باشد؟

6- بد نیست بدانید اخیرا دوست دختر سابق «مل گیبسون» از وی به دادگاه شکایت کرده است!

اگر گفتید بخاطر چی؟ بخاطر اینکه پشت سر هم، او را به کلیسا می برده است؟!

نه جانم! بخاطر "سکس همراه با خشونت" با او!

7- پس زیاد هم به هلالی و حدادیان و ارضی و همه نوچه ها، خرده نگیرید!

هر جا مذهب بازی دیدید؛ بدانید فساد هم هست آنهم به زشت ترین صورتش!

 

(منبع خبر مل گیبسون را بخاطر آنکه در سایت های نه چندان مناسب قرار داشت؛ نمی گذارم. خودتان اگر خواستید، می توانید پیدایش کنید)

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز