دعوا چه خوب که ادامه دارد!

بررسی های به عمل آمده از برخی ابهامات در باب سوابق و فعالیت های سایت ضددولت «آینده» حکایت می کند.

به گزارش «هفت صبح»، فواد صادقی که به دلیل سوابق متعدد علیه دولت های مختلف، در دوران حاکمیت اصلاح طلبان و اصولگرایان پیشرو، سابقه محکومیت قضایی دارد، ناچار شده در دوران جدید فعالیت این سایت که با حمایت چهره های بانفوذ از سرگرفته شده، مدیرمسئولی را به فرد دیگری به نام مهدی خرم دل بسپارد.

خرم دل و صادقی که از اخراجی های محسن رضایی در تابناک به شمار می روند، در حالی دور جدید فعالیت سایت «آینده» را آغاز کرده اند که همچنان تحت حمایت مالی شرکت های نزدیک به خاندان رفسنجانی قرار دارند.

حامی مالی بزرگ این سایت، هواپیمایی ماهان است که از جمله شرکت های خصوصی تحت حمایت کارتل اقتصادی خانواده هاشمی است.

مهدی هاشمی و حامیان وی، سابقا اخبار مورد نظر خود را از طریق این سایت منتشر می کردند که انتشار عکس های وی با رییس جمهور، آخرین مورد از این دست بود.

این سایت همچنین با سایت های متعلق به علی لاریجانی ارتباط نزدیک دارد.

مشخص نیست بین هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی چه نقطه اشتراکی در حمایت از سایت ضددولت وجود دارد.

صادقی همچنین از حمایت های مدیریت سابق مترو نیز برخوردار بوده و چندین پروژه مربوط به ایستگاه های مترو تهران با قراردادهای هنگفت به تیم وی واگذار شده است.

خواندن مطالب مدیر مسئول جدید سایت ضددولت در مورد خودش برای شناخت رویه این سایت گویاست: «بنده قدری بیش از حد معمول فضول تشریف دارم. انعطاف پذیرم مثل آب و زیاد حرف می زنم. تصمیمات اشتباه فراوانی داشته‏ام. اگر دوباره به دینا می‏اومدم همین مسیر رو با یک مقدار کم اختلاف درجه طی می‏کردم. وی علاقه دارد که به عنوان فردی افشاگر شناخته شود».

منبع

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز