نژادپرستی در عصر اینترنت!

در حالیکه نیروی انتظامی و سپاه، رکیک‌ترین رفتار را با مردم در یک ماه بعد از انتخابات 88 کردند؛ از کتک زدن های وحشیانه در وسط خیابان گرفته تا کشتن عامدانه با کلت؛ تا شکنجه های قرون وسطایی در بازداشتگاه ها؛ تا رفتارهای جنسی در کهریزک‎ها... در حالیکه نیروی انتظامی دیگر نه آبرویی در ایران دارد و نه در سراسر دنیا چیزی جز یک نیروی سرکوبگر وحشی شناخته می شود؛ و در حالیکه میلیونها ایرانی منتظر حوادث سنگین آینده هستند تا انتقام سنگینی از این نیرو و دستگاه ولایت بگیرند؛ و در حالیکه موج قیام‎های خاورمیانه از میزان خشم ملت‎ها علیه ظالمان، حاکی است؛ یکی از وبلاگرهای مشهور ولایتمدار، از برخورد نیروی انتظامی با اراذل سعید حدادیان در ورزشگاه آزادی نالیده است و با قلب خونین و روحی مجروح به فغان آمده است:

سردار احمدی مقدم! اجازه ندهید خون شهدای سرافراز نیروی انتظامی به خاطر رفتار اشتباه و غلط برخی کارکنان و سربازان شما از بین برود.

به نظر که آن جوان‏های هرزه هیات رزمندگان که به ورزشگاه ریخته بودند تا مسابقه را بهم بزنند؛ نسبت به جوانانی که در خرداد 88 به خیابان آمده بودند تا تقلب انتخاباتی را محکوم کرده رأیشان را پس بگیرند؛ از نژاد ِ برتری برخوردار هستند!

 به نظر می رسد آنها شهروند درجه یکی هستند که بقیه مردم، شهروند درجه 10 هم به حساب نمی‎آیند!

 به نظر می رسد فقط اینها حق اعتراض دارند آنهم برای عقاید مضحکشان، در حالیکه بقیه مردم هر چند که خیلی هم زیاد باشند؛ چون ولایت را قبول ندارند، حقشان است که کتک بخورند، کشته شوند، و تحت آزارهای جنسی قرار بگیرند!

گرچه وجود نژادپرستی در جمهوری اسلامی، سالهاست که بر همگان عیان است؛ اما این دفاع بیشرمانه از نژادپرستی، برای اولین بار پس از سالهاست که در تمام دنیا رخ می‎دهد.

وبلاگ آهستان (که توسط دخترکی منتشر می شود که لذت می برد خودش را مَرد معرفی کند) تنها جاییست که افشا کرده حزب الله و ولایت در ایران مترادف با نژادپرستی است.

او اینک آمده و این حقیقت را اثبات کرده است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز