دروغگو، منحرف، دیوانه!

کاظم صدیقی!... این نام، قهرمان یکی دو هفته ی اخیر رویدادهای ایران بوده است.
سخنرانی های صدیقی، همیشه مبهم و پر از ایراد بوده است. اشاراتی که او در سخنانش می کند؛ اغلب در حد ادعاهایی است که جاهلان می کنند. و دوست دارند با مطالب جنجالی خود، شنونده را تحت تاثیر قرار دهند.
صدیقی در تمام مدت جنبش سبز؛ سخنان تندی علیه جنبش نداشت. و این تعجب برانگیز است که چرا از سوی حزب الله متهم به سازشکاری یا بی بصیرتی نشده است! با اینحال در برابر احمدی نژاد، تندترین سخنرانی و اظهارات پی در پی، از آن اوست.
شاید بتوان سخنان او در باب همسر احمدی نژاد را یک بی پروایی احمقانه نامید. چیزی که موجب شد احمدی نژاد و همسرش و ولایت ای که صدیقی خواسته بود از آن دفاع کند؛ به مضحکه ی اینترنت تبدیل شود. اما سخن اصلی ما راجع به یکی از سخنرانی های دیگر اوست که متعجبانه با دقت توجه نشده است.
صدیقی در سخنرانی خود در بیت رهبری، وقتی خواست دفاع جانانه اش را از رهبری به اوج برساند بلکه بتواند بدین وسیله حمله ی اساسی اش را به احمدی نژاد سامان دهد؛ مطلب تکان دهنده ای بیان کرد. وی از قول ایت الله بهجت گفت که ایشان در دیداری که با رهبری داشته اند؛ گفته اند: «من بارها با امام زمان دیدار داشته ام»!
وی بلافاصله هم این ادعا را چسباند به اینکه آقای بهجت بعد از دیدارهایشان با امام زمان آمده بودند از مقام معظم رهبری حمایت کنند و گفته اند که شما چه مشکلی دارید تا برایتان رفع کنم!
سخنان صدیقی آنقدر جاهلانه هست که کسی به آنها توجه نکند. اما آنچه به آقای بهجت نسبت داده شده است؛ گرچه برای اولین بار است می شنوم؛ اما متاسفانه با سابقه ای که از آقای بهجت داریم، بعید نیست که چنین حرفهایی هم زده باشد.
اینکه آقای بهجت گفته باشد بارها با امام زمان دیدار داشته اشت؛ متاسفانه برای مدّعی آن، بیشتر از آنکه فضیلت به حساب آید ؛ شیادی محسوب می شود.
ادعای دیدار با امام زمان؛ تنها از کسانی سر زده است که همگی شیاد بوده اند. و سر در آخور بیگانگان داشته اند. و اگر سوء استفاده از این ادعای دیدار را هم به آن اضافه کنیم؛ چیزی یادمان نمی آید جز باب و بهاء!
اگر آقای بهجت بواقع چنین ادعایی داشته اند؛ و این دیدار را نیز تنها حجتی دانسته اند تا از رهبر معظم حمایت کنند؛ باید فقط یک نتیجه گرفت. همان نتیجه ای که برای اسفندیار مشایی می گیریم!
همان طور که می گوییم مشایی، منحرف از فقاهت است و به رابطه مستقیم با امام زمان تکیه می کند و آن را حجت می داند!
و همان طور که مشایی را یک دیوانه و روان‌پریش به حساب می آوریم؛ متاسفانه باید قبول کنیم که آقای بهجت هم مشاعر درست و حسابی نداشته‌اند.
و همه اینها در صورتی است که نقل قول کاظم صدیقی را درست بدانیم.
گرچه صدیقی به دروغگویی شهره است!


هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز