موسوی و کروبی یونان، اعدام باید گردند

شبکه خبر داشت درگیری معترضین یونانی را با پلیس نشان می‌داد. و این تصاویر بصورت مستقیم داشت پخش می‌شد.

پیش خودم گفتم صداسیما به کجا می‌رود؟ چه بر سر این سازمان عریض و طویل که ثمره خون شهداست، آمده که اکنون با وقاحت هرچه تمامتر، سنگ‌پرانی محاربین آتنی را با مامورین حافظ امنیت یونان، چنان پخش می‌کند که انگار دارد کارتون تام و جری نشان می‌دهد؟

شما نمی‌دانید محاربینی که در برابر حکومت بایستند، ولو فقط راهپیمایی مسالمت‌آمیز هم انجام دهند؛ حکمشان محاربه با امام زمان است؟ حال آنکه این اراذل و اوباشی که من دیدم؛ اصلا مسالمت‌آمیز نبودند. سنگ می‌پراندند. لاستیک آتش می‌زدند. با چوب توی سر مامورین خدوم نیروی انتظامی آتن می‌کوبیدند. هزار تا پلیس را کشتند. حتی خودم یک بلوک سیمانی دیدم که از پشت بام پرتاب شد، و یک مامور خدوم زحمتکش یونانی را روانه بیمارستان کرد. این مامور فداکار، دو ماه بود حقوقش را نگرفته بود. و زن و دو بچه خردسالش منتظرش بودند تا شب به خانه بازگردد. حتی دختر کوچکش به در خانه‌شان خیره مانده بود تا بلکه بابا، عروسکش را برایش بخرد و بیاورد. اما الان آن بابای فداکار کجاست؟ توی بیمارستان است! روی تخت است! ای جگرم!

این محاربین هم معلوم است که از اسرائیل پول گرفته بودند. همه گول فتنه‌گرهای یونان را خورده بودند که جاه‌طلبی و هوای نفس آنها را فریفته بود. و نمی‌خواستند دولت یونان آب خوش از گلویش پایین رود. دولت یونان که قدرت‌طلب نیست. اما فتنه‌گرها هستند.

محاربینی که با ماموران حفظ امنیت عمومی جنگیدند؛ باید به زودی اعدام شوند. و این خواست ملت یونان است. و ملت یونان می‌دانند که خدا با آنهاست. و همیشه از وحدت ملی یونان دفاع می‌کنند. و اجازه نمی‌دهند کسی در برابر یونان، یک گام خطا بخواهد بردارد.

به زودی بزرگترین پرچم یونان در آتن درست خواهد شد و مردم یونان باری دیگر توی دهان فتنه‌گران خواهند زد. و آمریکای جنایتکار را ناامید خواهند کرد.

و دولت یونان با اینکه اصلا قدرت‌پرست نیست؛ اما به لطف امام زمان، بیست سال دیگر هم خواهد ماند.

چشمتان هم کور!

با صداسیما بودم!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز