راه و چاه!

خدمت خانم همه‌چیزدان!

شما که این همه عابد و زاهد و مسلمانا هستید. بعد از کسی تقلید میکنید که... آدم چه بگوید! خدا به دور!

پس این صداسیما به نظرتان از کی اجازه گرفته که مجریانش در حد و اندازه فواحش شهر آرایش می‌کنند؟

به برکت رهبری داهیانه ایشان الان ما یک طبقه جدید در کشورمان داریم به اسم چادری‌های لمپن. زنانی که چادری هستند و یک تار مویشان بیرون نیست، اما آرایش میکنند در حد الیزابت مارتینز! و از نگاه کردن چشم در چشم با مردان جوان لذت میبرند اساسی. لاس زدن کار علنی‌شان است. و با اینکه شوهر و فرزند دارند، دهها دوست‌پسر هم موجود توی انبار دارند!

این صداسیمای ولایت نیست مگر! شما که خیلی خواص هستید! خیلی می‌فهیمد! خیلی باکلاسید! هوش مصنوعی خوانده‌اید! بعد درست مقلد کسی هستید که مبدع نظریه خانم‌بازی مذهبی است؟

مگر شما جلسات شب شعر مختلط نائب امام زمان را ندیده‌اید؟ ندیده‌اید حضرت آقا گوش میگیرند به صدای زنان جوان شاعر که با روی‌های شدیدا آرایش کرده، برای آقا از احساسات لطیف زنانه‌شان مایه می‌گذارند! و حضرت آقا هم چشمان ولایتمدارشان را از روی این صورت‌های سرخاب سفیدابی برنمی‌دارند و یقین خدای باریتعالی را شکر می‌گویند که چه نعمی آفریده‌است برای مسرت خاطر مومنین!

بعد شما تیز آمده‌اید مقاله مینویسید در مضرات آرایش کردن زنان، وسطش هم از مقلد آقا مقام معظم رهبری تکه می‌آیید!.. رهبری را مسخره می‌کنید؟!!

الحق که اسم ترک‌ها بد دررفته! این شیرازی‌‌‌‌هااند که تحفه‌اند!

حالا فکر کنم خود این خانم، وقتی این مقاله را داشته می‌نوشته؛ از بیرون آمده بوده و هنوز سرخاب سفیداب جگرسوزش را هم پاک نکرده بوده! و هنوز دل اکبر آقا قصاب هم داشته تالاپ تالاپ می‌کرده!!

ولایت است دیگر! آدم می‌تواند چیزی بگوید و در همان حال خلافش را عمل کند! مثل آقا مقام معظم رهبری! مثل حاج محمود پینوکیو! مثل همه دیکتاتورهای تاریخ!!

وقتی ولایت یک نفر موجود حقیر، جای ولایت خدا را بگیرد، همه چیز ممکن می‌شود.

مشکل ما و شما جماعت ولایتی، اصل توحید است و بس. تقوا، دامنه‌ی ماجراست. که خودش را آشکارا نشان می‌دهد.

این دنیایتان در فساد و فقر و بی‌آبرویی می‌گذرد. آن دنیایتان هم همجواری خواهد بود با همه کسانی که لات و هبل می‌پرستیدند. جایگاه همه مشرکین!

چه بد قومی هستید شما ولایتمداران!

فاسد! مشرک! بیرحم! و جنایتکار.

که برای شما هم پایانی خواهد بود...

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز