اسب و خر و خودشیفته!

امام خمینی:  "در اين نهضت (انقلاب اسلامي)، زنان حق بيشتري از مردان دارند. زنان، مردان شجاع را در دامان خود بزرگ مي‌کنند، قرآن کريم انسان ساز است و زنان نيز انسان ساز."

این سخن، مغالطه نیست به نظر شما؟ مثل این است که بگوییم اسب حیوان است، خر هم حیوان است؛ پس خر، اسب است!

باید گفت درست است که زن مربی است. قرآن هم مربی است. اما قرآن، توان ساختن یک انسان را دارد. اما زن فقط میخواهد که بسازد. و آنچه میسازد، چه انسان از کار دربیاید و چه حیوان‌ترین حیوانات، زن کارش را که ساختن است، انجام داده است.

و همین است که اغلب دستپخت‌های زنان، چیزهای جالبی از کار درنمی‌آید! همه مجرمین و جانیان جوامع، تربیت شدگان مادرانشان هستند! حالا ما بیاییم بگوییم: آفرین بر شما زنان، که فرزندانتان را ساختید. شما از جنس قرآن هستید! چرا که قرآن هم کارش ساختن است!!

به نظر میرسد کار امام خمینی در ده سالی که تریبون انحصاری این کشور را در دست داشت، فریبکاری و عوامیگری بود. آنهم به هدفی که کاملا واضح است: حفظ نظام!

ضمن اینکه انگار یادمان رفته خود زن هم انسان است! انگار که زن یک موجودی غیر از انسان باشد و آمده باشد انسان را تربیت کند!

واقعا این قائل شدن ِ جایگاه ویژه برای زن؛ آیا از مکتب انبیاء آمده؟

و چرا اصلاً خدای متعال، پیامبران را میفرستاد؟ وقتی این همه زن، همیشه در جوامع انسانی بود و می توانست انسان را تربیت کند!!

این که امام خمینی بود! دیگر چه انتظاری داریم از امام خامنه‌ای، که دو زار مدرسه نرفته‌اند و «سواد مواد یُخدی»!

(دیگر حرف امام رحیم پور ارغدی را نزنید، که بالا می آوریم! مردک دیوانه است اصلا!... خودشیفته!... شیزو!...)

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز