بیست و دومین جشن تاجگذاری


اکثر دیکتاتورهای خاورمیانه، حدود بیست سال و سی سال است که بر کشورهایشان حُکم می‌رانند. در حالیکه مردمشان در زیر ستم آنها استخوانهایشان خُرد می شود.


اما اگر بخواهیم بدانیم مهّم‌ترین دستاورد حکومت طولانی مقام عظمای ولایت بر ایران چه بوده است؛ باید چه گفت؟


رهبر معظم انقلاب در خرداد امسال، وارد 23امُین سال ولایت پر خیر و برکت خود بر ایرانیان می‌شوند. (گرچه برخی اصرار دارند ایشان را ولی امر مسلمین جهان بدانند؛ اما به نظر نمی رسد که جز ایرانی‌ها، کسی دیگر از ولایت ایشان بهره‌ای برده باشد!)


باید گفت ولایت مقام معظم رهبری بی‌اغراق خلاصه شده است در «خانم‌بازی»!


در بیست سال گذشته؛ ایران بالاترین نرخ رشد فحشاء را داشته است. و بی‌عفتی و بی‌ناموسی و فساد، وارد مرزهایی شده است که در همه دنیا خط قرمز به حساب می آید.


آنقدر که در ایران زنان شوهردار به شوهرانشان خیانت می‌کنند؛ در هیچ کجای غرب ِ وحشی نظیر ندارد.


ولایت مقام معظم رهبری، گرچه ماه‌های آخر خود را می گذرانَد؛ اما تا مدتها بو و نفس ِِ آن وجود عزیز، در ایران باقی خواهد ماند. و مردمی به شدت مدفون و گرفتار در فساد جنسی، به این راحتی‌ها نخواهند توانست که خود را نجات دهند.


آنچه ایران را امروز معرفی می کند؛ مزاحمت‌های علنی و همه‌گیر جنسی است. فساد در زنان چادری است. مادران جوانی است که به راحتی با در و دیوار و زمین و آسمان؛ رابطه جنسی برقرار می کنند. و مردان زن‌داری که هزاران معشوقه دارند. دختران و پسرانی است که از یک سال قبل از بلوغ؛ اعمال جنسی را تجربه می کنند.


ثمره‌ی ولایت بیست و دو ساله مقام معظم رهبری؛ فساد پایین‌تنه‌ی ایرانیان است. و این همان دلیلی است که صهیونیزم جهانی را دلشاد کرده است.


آن آمریکا که به راحتی نوکران سی ساله‌ی خود نظیر مبارک را بازنشسته می کند؛ نمی تواند از نوکر ایرانی خود دل بکند.


صهیونیزم جهانی و انجمن حجتیّه؛ این دو عبارت، ترجمه یک مفهوم است! اولی به زبان مسیحی بیان می شود؛ و دومی به زبان شیعه‌ی خالص!


اما هر دو فقط یک هدف دارند:


فـسـاد در جـهـان!

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز