چقدر بگویم سیاه‌نمایی خطر دارد ترقه!

روز دوشنبه  این هفته مقام معظم رهبری در دیدار با فرزندانشان در قوه قضاییه؛ سخنانی بیان داشتند که تا سالها باید با آب طلا آنها را نوشت.

ایشان در این دیدار فرمودند: حتی اگر آمارهای اعلام شده از سوی مسوولان عالی نظام، گِل مُرده را هم به خنده وامیدارد، شما عزیزان من نباید در این آمار الکلی‌دولکی، تشکیک ایجاد کنید. سیاه نمایی بد است عزیزانم!

ایشان که به معاویه‌بن‌ابی‌سفیان شباهت دارند، رسما دروغگویی و کلک زدن را ستودند و گفتند: وقتی یک مقام عالی نظام یک کار خیلی بدی می کند؛ همه ما مکلفیم او را تایید کنیم.

ایشان در ادامه این دیدار فرمایش فرمودند: دروغ گفتن و کلک زدن، حقه بازی، مخفی کردن امور از دید مردم، همه و همه چیزهایی است که موجب شده این نظام مقدس تا کنون سرپا بماند. و من توی دهان کسی میزنم که بخواهد جلوی حقه‌بازی مسوولین را بگیرد.

ایشان همچنین در میان  ابراز احساسات شدید حضار فرمودند: حقه‌بازی هم مانند تجاوز گروهی است. باید انجامش داد. اما نباید از آن حرف زد.

مقام معظم رهبری در این دیدار پرشکوه و استثنایی فرمودند: من همه کسانی را که حقه‌بازی میکنند دوست دارم. و نظراتشان همچنان به نظر من نزدیکتر است. و همه کسانی را که مسوولین ِ در قدرت را دروغگو می خوانند؛ خاری در چشم میدانم که به فضل الهی بزودی سعید امامی‌شان خواهم کرد.

مقام معظم رهبری در پایان، چند تن از دادیاران زن را که در صف جلو نشسته بودند و خیلی مناسب و اسلامی آرایش کرده بودند، برای ادامه گفتگوی خصوصی به اتاقشان فراخواندند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز