مرگ بر اسرائیل واقعی!

آقای خانه دوباره رفته‌اند گاو خریده‌اند یک هفته‌ای است که با ایشان قهر کرده‌‍ام .

نمیدانم چه‌شان شده است به طور جنون آمیزی به خرید گاو اعتیاد پیدا کرده‌اند . امروز فرداست که فرش زیر پایمان را هم برای خرید گاو جدید بفروشند . ناچار شده‌ام با ایشان قهر کنم آب هم به دستشان نمی دهم . خودشان را لوس می کنند که خانم تعداد گاوهای ما هنوز به ده تا نرسیده اگر خدا بخواهد می خواهم آنقدر تعدادشان  زیاد شود که بشود یک مجلس شورا با جماعتشان راه بیاندازم .

لابد ریاست مجلس را هم می دهند به همین گاو نر اسرائیلی که تازه خریده‌اند . باورتان می شود گاو نر اسرائیلی! یک هیبتی دارد که  خودش به تنهایی ده نماینده را حریف است . از چشمهایش شراره آتش میبارد. اصلا ریاست مجلس هم برای او کم است؛ باید پستش را خیلی ببریم بالاتر. مشکل این است که آن وقت باید تعداد گاوها را خیلی خیلی بیشترش کنیم که وسع‌مان نمی رسد .

اصلا من نمیدانم چطور در این مملکت "مرگ بر اسرائیل" این همه چیزهای اسرائیلی پیدا میشود. گردوی اسرائیلی؛ خیار اسرائیلی؛ مرغابی اسرائیلی؛ فیلم س...ر اسرائیلی؛ و بسیار چیزهای دیگر اسرائیلی که من نمیشناسم و شما نمیدانیدش.

ترسم از این است که عاقبت اسرائیلیها جلدشان را دربیاورند و به جای پنهان شدن در پوست خیار و گردو و گاو و چیزهای دیگر، آن روی سگشان را هم به ما نشان بدهند. و ما اسرائیل واقعی خودمان را بشناسیم .

مثل همین مردم سوریه که یک عمر است وحشت اسرائیل را در دل و جانشان انداخته‌اند و حالا که آمار کشته شدگان‌شان هر روز بیشتر میشود، تازه دارند اسرائیل واقعی خودشان را میشناسند .

مـنـبـع

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز