افتادن چهار صفر از ریال را چگونه ارزیابی میکنید؟

به نظر من واحد پول ملی را بی هیچ تردیدی باید بگذارند : ولایت!

مثلا به چند نمونه گفتگوهای بعد از آن توجه فرمایید:

-    آفرین به شما مردم تهران، که با اینکه فتنه‌گری خیلی زیادی نشان دادید، اما شما یکی از باولایت‌ترین مردمان ایران هستید...

-    سلام آقای رییس جمهور! من با هشت سر عائله دارم توی این شهر کوچک زندگی میکنم. خیلی هم کم ولایت داریم. به نظر شما درست است که ما از ولایت محروم باشیم؟ اگر یک لطفی بکنید تا ما مردم محروم هم طعم ولایت را بچشیم...

-          سلام مسعود! چه ماشین خوشگلی! حالا دیگر سوار یک هفتاد میلیون ولایتی میشوی؟

-          سلام مشهدی کاظم! یک خر برایت آوردم سی هزار ولایت می ارزد...

-          به‌به حاج احمد! جایت خالی دیشب بچه‌ها یک خانم آوردند صدهزار ولایت بهش سُلفیدیم...

-    احمد خاتمی: شما فتنه‌گرهای احمق خیال کرده‌اید میتوانید در برابر ولایت بایستید... امروز ولایت این قدر قوی است که استکبار جهانی هم حریفش نمیشود... حتی دلار و یورو هم در جلویش سر خم میکنند... ببینید کجای کار ایستاده‌اید...

-    مقام معظم رهبری: عزیزان من! حتی خود من هم موظفم از ولایت دفاع کنم... ولایت توی خون و جسم و روح ما لانه کرده است....

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز