تو کوکب مایی!

مصطفی کواکبیان، از چهره‌های اصلاح‌طلب گفت که ما با سران جنبش سبز و نیز مردمی که در خیابان حضور پیدا کردند و «همه چیز را بهم ریختند» هیچ نسبتی نداریم. وی اضافه کرد که میرحسین موسوی و کروبی لیدر ما نیستند و اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس شرکت خواهند کرد.

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس و چراغ سبز شورای نگهبان و مقامات حکومتی به اصلاح‌طلبان برای گرم کردن تنور انتخابات، برخی از اصلاح‌طلبان از این موضوع استقبال کرده و همانطور که حاکمیت خواسته است، علاوه بر محکوم کردن جنبش سبز، با سبزها نیز صریحا مرزبندی میکنند.

به گزارش آفتاب مصطفی کواکبیان، دبیر کل حزب مردم‌سالاری و از چهره‌های اصلاح‌طلب در گفتگو با تهران امروز، ضمن محکوم کردن اقدامات میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفت که آنان لیدر اصلاح‌طلبان نیستند.

آقای کواکبیان با اشاره به اینکه هنگام انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ از میرحسین و کروبی حمایت کرده است گفت که این حمایت با ماجراهای پس از انتخابات و حضور مردم در خیابان و تبدیل شدن سران سبز به «سران فتنه» پایان یافت.

این نماینده مجلس هشتم با بیان اینکه فقط «اصلاحات را در خط امام قبول داریم» اضافه کرد: «ما با هیچ‌کدام از آنهایی که در خیابان‌ها به آتش زدن و به‌هم زدن همه چیز پرداختند و با این اعمال در کشور اختلال و آشوب ایجاد کردند نسبتی نداریم بلکه مخالف هم هستیم. ما از همان اول هم تاکید کردیم اینها در زیر هر نامی چه جنبش سبز و چه اصلاح‌طلب که دست به چنین اعمالی زده باشند یک مشت آدم برانداز هستند و ما با هر کسی که به‌دنبال براندازی باشد مخالفیم.»

دبیر کل حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه اصلاحات فقط در چارچوب نظام معنی دارد گفت که «ما اصلاحاتی را پیگیری می‌کنیم که براندازانه نیست و با اینگونه اقدامات [فتنه] هم مخالف هستیم.»

کواکبیان همچنین دورنمای فضای انتخابات آتی مجلس را هم بسیار خوب توصیف کرد و گفت اگر این فضایی را که اصول‌گرایان ترسیم می‌کنند تحقق پیدا کند، «ما بدون هیچ منعی در این انتخابات شرکت خواهیم کرد.»

وی تصریح کرد: «در انتخابات پیش رو اصولگرایان قطعا متحد نخواهند بود. لذا فضا برای فعالیت اصلاح‌طلب‌ها نه تنها سخت‌تر نیست بلکه فضای بهتری هم است. من معتقدم که رد صلاحیت‌هایی شبیه مجلس هفتم نخواهیم داشت.»

 

 

و اما حرف ما:

سخن من با همه سازشکاران و هیآت های مرتزقه وابسته به جناح حاکم این است که خود را به اصلاحات نچسبانید، از قول اصلاح طلبان سخن نگویید! من در میان شما اصلاح طلبی نمی بینم، یک عده منفعت طلب که تمام آبروی و اعتبار خویش را فدای قدرت و ثروت کرده اند! همان گونه که در میان این سازشکاران و نان به نرخ روز خورها و به تعبیر حاج عباس " حزب سر تو آخوریان!" اصولگرایی نمی بینم، اینها به هیچ اصولی پایبند نیستند!

من با همه انتقادی که به اصولگرایان دارم و با همه نقدی که به دولت اصلاحات وارد می دانم، اما می خواهم بگویم، امروز "اصلاح طلبان اصولگرا" و " اصولگرایان اصلاح طلب" حساب خود را از این سازشکارانِ نان به نرخ روز خوران و هیآت های مرتزقه و چاپلوسان و متملقین و بادمجان دور قاب چین ها که برق طلا و شمشیر خیره شان کرده است، جدا کنند.

ما نیز هیچ نسبتی با این افراد جیره خوار نداریم، ما نیز با کسانی که حرمت عاشورای حسینی را نگه نداشتند و به روی مردم آتش گشودند و بر پیکرشان تاختند و نوامیسشان را بردند هیچ سنخیتی نداریم، ما در خط انقلاب اسلامی هستیم و نخواهیم گذاشت بار دیگر وکیل الدوله ها ساز و کار سلطنت راه بیاندازند، نخواهیم گذاشت که خیمه شب بازی انتخابات راه بیاندازند و یک طرف مصباح و جنتی و لاریجانی و مهدوی و یزدی و حسینیان و ذوالنور باشند و سوی دیگر احمدی و مشایی و ... لابد امثال کواکبیان هم توپ جمع کن هستند! چه می شود کرد از شاگردان مهدوی کنی بیش از این نمی توان انتظار داشت، بی جهت نیست که او را غضنفر اصلاحات لقب داده اند!

آقایان نگران سعید عسگر نباشید، مراقب همین غضنفر باشید تا به خودتان گل نزند! من او را عامل نفوذی می دانم و به هیچ وجه در زمره اصلاح طلبان نمی گنجد! و اگر روزی روزگاری شرایط انتخابات آزاد و سالم برقرار شد! هرگز در فهرست اصلاح طلبان جایی برای غضنفر نخواهد بود!

 منبع

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز