نظرات علمای اسلام درباره حجاب این خانومه!

به نظر شما حجاب این خانم ایراد دارد؟

امام خمینی در پاریس: نخیر... همین حجاب شما الان کافی است. و اسلامی است...

سردار رادان: به نظر من که این خانم آنقدر ضداسلامی است که باید به کهریزک ببریمش و تحت تجاوز ولایی قرارش دهیم...

احمدی‌نژاد: به نظر ما که خیلی هم حجاب این خانم زیادی است. و باید کم و کمتر شود. مگر مسئله ما موی چند تا خانم است؟

مقام معظم رهبری: به نظر اسلام (منظورشان همان نظر خودشان است که اغلب همان اسلام ترجه میکنند) باید دید قدرت سیاسی دست دوستان ماست یا خیر. اگر نیست، باید گفت این تهاجم فرهنگی هم نیست؛ بلکه شبیخون فرهنگی است. اما اگر قدرت دست بروبچه‌های ماست، سیاه‌نمایی کسی نکند. که اغلب جوانان و زنان کشور ما مسلمان هستند و اسلام، ریشه در جان و روحشان دارد.

فائزه هاشمی: حالا این خانم کت و دامن می‌پوشید بهتر نبود؟

مسعود ده‌نمکی: چند تا از این خانم‌ها را از تیر چراغ برق میدان آزادی آویزان کنند یاد میگیرند فقط وقتی توی فیلمهای من بازی میکنند میتوانند از هرزگی‌ها دربیاورند.

سعید تاجیک: این خانم را بدهید به من تا جرش بدهم.

محمد خاتمی: چقدر این خانمهای کشور ما دوست‌داشتنی هستند. چقدر همه خوبند. زنده باد همه!

سردار جعفری: کی را قرار است بُکشیم؟ کدام یگان اعزام شود؟

حسین شریعتمداری: این صهیونیستها هستند که از این عکس ها در فضای کشور منتشر میکنند و هدفی ندارند جز خودفروختگی برای استکبار جهانی. من بزودی همه اینها را افشا خواهم کرد.

میرحسین موسوی: (انصافا هرچه خواستم چیزی پیدا کنم که نظرات او را مسخره کنم؛ نشد! هیچ وقت آنقدر مسخره و سبک حرف نزده بود که من الان چیزی بنویسم...)

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز