جوابی که اوباش 9 دی می‌گیرند

 

بنا به گزارش مرکز تحقیقات مجلس؛ سپر ضدموشکی ناتو میتواند تهدیدی جدی برای امنیت ملی ایران باشد. به این نحو که موشکهای ایرانی نمیتوانند به اهداف نظامی خود فروبنشینند. بلکه ایران در یک جنگ واقعی و سنگین موشکی، فقط میتواند یک هدف باشد!

این بدین معنی است که موشکهای سپاه فقط میتواند به کشورهای جهان سوم اصابت کند. و برخلاف رجزهای اخیر فرمانده عظیم نیروی قدرتمند هوافضای سپاه، هیچ پایگاه استکبار جهانی در تیرس موشکهای ولایت قرار ندارد!

 و معنی دیگر این گزارش این است بیش از 6 سال است که تمام درآمد نفتی مردم ایران به حلقوم سپاه میریزد؛ تا او موشکهای گرانقیمت بسازد، یا وارد کند. و اکنون همه این موشکها از رده خارج شده‌اند!

نتیجه‌ی این بریز و بپاش نظامی، فقط این نتیجه را داشته پولی که از گران شدن نفت عاید ملت ایران شده بود، و حداقل میتوانست بیمه‌ها و حمایتهای وسیع اجتماعی را سامان دهد، و توان این را داشت که با فقر شدید و سیاه جامعه مقابله کند؛ به جیب سرداران شکم‌گنده سپاه واریز شده است. و در نتیجه هزاران فاحشه‌ی جدید نوجوان ، به جامعه‌ی ایرانی اضافه شده است.

دخترانی که از چنین راهی مجبورند شکم خانوداده‌هایشان را سیر کنند...

اما: کسی سیاه نمایی نکند... که رهبر معظم از امور راضی اند...

ولی به نظر می رسد عن‌قریب این رضایت هم پایان بپذیرد. زمانیکه حضرت ایشان بفهمند هیچ موشک به‌دردبخوری ندارند...

و باید جام زهر را نوشیده؛ دستها را بالا ببرند. در حالیکه حادثه کربلایی هم اتفاق نخواهد افتاد. بلکه همانا باز هم مانند موارد پیشین، این صلح امام حسن است که شجاعانه اتفاق می‌افتد!

آه ِ دل ملت، اینگونه دامن مستبدین را میگیرد.

گویا وقت رفتن است...

گویا سیاه نمایی نباشد...

گویا واقعیت داشته باشد...

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز