دنباله ی بالاترین!

بنام الله
راهی که سایت دنباله می رود، رو به کجاست؟
آیا با یک "بالاترین" دیگر طرف هستیم؟ آیا همان راهی را می رود، که سرانجام بالاترین شد؟
یادم نمی رود چندین سال پیش، من نیز از اعضای سایت بالاترین بودم. هر مطلبی که در وبلاگم می نوشتم، برای معرفی، به بالاترین عرضه می کردم. تا اینکه یک بار و سر نشر یکی از مطالبم، دیدم آین لینک در کمتر نیمساعت پاک شد! و من مانده بودم مگر در این مدت کم، می تواند یک لینک این قدر رای منفی بیارود؟
البته بعدا فهمیدم بر خلاف اعضای معمولی این سایت که فقط می توانستند یک رای منفی بدهند، تعدادی هم به نمایندگی صاحبان سایت به شغل شریف مزدوری بی جیره و مواجب مشغول بودند که کارشان این بود لینک هایی که با مذاق آن چند نفر سازگار نمی آمد؛ با هر تعداد رای منفی که می خواستند، حذف کنند! یعنی در زیر لفافه رای عمومی و دموکراسی خواهی، عملا سایت بالاترین در خدمت سرمایه داران آن قرار داشت.
دقیقا شبیه دموکراسی در آمریکا. در زیر لعاب دموکراسی، عملا آنی از صندوق های رای در می آید که چند سرمایه دار بزرگ فرمان می دهند. لکن فرمانشان به رنگ و لعاب دموکراسی اجرا می شود.
شبیه سایت بالاترین!
که فرمانین چند اختاپوس، بصورت رای بازدیدکنندگان اجرا می شد. و این فریب باعث می شد بازدیدکنندگان بیشتری به این سایت هجوم بیاورند. فریبی که دنیای دموکراسی محور ما نیز انجام می دهد، همین قدر زشت و حقه بازانه است. اگر صاحبان بالاترین، از فریب دموکراسی استفاده نمی کردند، بازدید از سایت شان آن قدر زیاد نمی شد. پس دنیای امروز ما به حقه بازی نیاز دارد!و آن چه در نهایت سایت کثیف بالاترین به آن رسید، همان چیزی بود که عقاید و افکار چند نفره سرمایه گذار آن را نشان می داد. و همه استفاده کنندگان از بالاترین، به وضوح به عمله های آن چند سرمایه دار تبدیل شده بودند.
من بعد از آن ماجرا که برای لینکم اتفاق افتاد، به اتفاق دوستانم، مجموعه کارهای حقوقی را شروع کردیم که بعد از چند ماه به فیلتر شدن بالاترین انجامید. بعد هم البته بالاترین در safe mode عرضه شد. که می توانست از فیلتر بگذرد. البته برای عرضه کنندگان آن سایت، گران تر تمام می شد. و برای بازدید کنندگان هم کندتر.
تا این که به چند ماه گذشته رسیدیم. و بالاترین شد مرکزی الحادی. جایی برای توپخانه فحاشی به اعتقادات عمومی. پس کاری دیگر لازم بود.و این بار فکر هک بالاترین پا گرفت.و باز دوستان کاری را سامان دادند تا به نوعی بالاترین هک شود که ضربه سنگینی به هتاکان حقه باز وارد شود. و در این ماجرا یکی از سنگین ترین هک های یک سرور خارجی را شاهد بودیم. به گونه ای که صاحبان این سایت فقط توانستد آدرس سایتشان را پس بگیرند. آن هم به گونه ای غیر فنی و از طربق حقوقی. اما اگر همین الان هم بالاترین شروع به کار کند، همانند سایتی خواهد بود که انگار تازه دارد کارش را شروع می کند. هیچ چیزی برای آنان نمانده است. آنان باید خودشان را از نو تاسیس کنند. و اخباری که با تیتر: "بازگشت بالاترین" منتشر شد، از چیزی سخن می گوید که هیچ گاه اتفاق نمی افتد.
حال دنباله هم دارد همان راه را می رود؟ باز کسانی مامورند به لینک های مذهبی رای منفی دهند؟ نظرات پرخاشگرانانه برایش حک کنند؟ و لینک هایی که همچون توپخانه فحاشی کار می کند؛ سریع به بخش سبز نقل مکان کند؟
این ماموریتی است که از سوی بخش "مبارزه منفی" وزارت خارجه آمریکا برایتان در نظر گرفته شده است؟
آیا مشمول دریافت کمک نقدی کنگره آمریکا هم شده اید؟
پس بدانید کسانی هستند که از شرف و استقلال ایران دفاع می کنند. اگر باور ندارد، به سرانجام سایت بالاترین یک بار دیگر نگاهی بیندازید.
باور کنید.
نخواهید ماند.





۲ نظر:

ناشناس گفت...

?shoma balatarin ra hak kardin

ناشناس گفت...

سلام با چند رباعی از بچه های کرمانشاه به روزم!

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز