خدایا..! بارپروردگارا !.. عزیزا !..

رفتم توی این سایت بولتن نیوز؛ که بخشی از ارتش سایبری ایران است و برای منافع نظام کار می کند. یک نظر دوپهلو گذاشتم که به دو صورت می شد تاویلش کرد. از این جهت که آنها این نظر را تایید کنند و نشر دهند. نظرم این بود:
 به نظر من که الان درست همان زمان است که باید با سران فتنه برخورد شود. به نظر من این خواست فقط ذوالنور نیست. خواست تک تک ایرانیان است. که از این اوضاع خسته شده اند.
سلام خدا بر کسانی که در حیاتشان خار چشم ظالمان بودند. و با مرگشان طوفان به پا کردند. و درود خدا بر کسانی که با بودنشان ایرانیان را بیدار کردند. و با رفتنشان زلزله فراهم می کنند.
خدایا! به ذوالنور و مصلحی و طائب توانی بده بتوانند بزرگانشان را راضی کنند که برخورد با سران فتنه را آغاز کنند... بارپروردگارا ...


در نظر اول گویی من از دشمنان سران فتنه ام و از فرط بسیجی بودن، دارم دیوانه می شوم! که انگار آقایان هم همین وجه را گرفته اند و نظر من را تایید کرده اند!.. اما خوب که دقت کنیم این نظر، معنی ِ دیگری هم دارد!
من دارم می گویم اتفاقا الان درست همان زمانی است که باید موسوی و کروبی را بگیرند! که بعد از تونس و مصر، ایران طوفان خواهد شد. و زمانش دقیقا هم الان است. 
دقت که کنید؛ منظور از کسانی که با مرگشان طوفان به پا کردند؛ آقای منتظری بود. و منظور از کسانی که با رفتنشان زلزله فراهم می کنند؛ موسوی است.
خدا وکیلی این نظر من معنی دیگری هم می توانست داشته باشد؟!
انگار ارتش سایبری ایران؛ با اینکه همه دکتر(!) هستند؛ اما عُرضه مُرضه یُخ!!
آدرس صفحه مورد نظر در بولتن نیوز که نظر من در آن فعلا چهاردمین نظر است؛ ایــــنــــجــــاست!

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز