آن مقام, یادتان باشد


از پایه های مکتب صهیونیزم, "خاص" بودن است. یهودیان بطور ریشه ای اعتقاد دارند خودشان تنها انسانهایی هستند که نزد خدا, جایگاه ویژه دارند. بهشت, از آنِ فقط آنان است. و هیچ کسی دیگر در این دنیا و هم در آن دنیا, پشیزی ارزش ندارد. شاید باور کردنی نباشد. اما این از موارد درج شده در توراتی است که امروزه در دسترس ماست. یهودیان این اعتقادشان را نه فقط به دین یهودی نسبت میدهند؛ بلکه به نسل یهودیان هم منتسب میکنند. و برای همین هم نسل و دودمان یهودی را مقدس می شمرند. و هیچ غیریهودی را اصلا آدمیزاده حساب نمیکنند!
یهودی ها بصورت بنیانی معتقدند که فقط آنان هستند که "عزیزکرده" های خدایند! و برای همین هم حق دارند به غیریهودیها؛ هر ستمی را روا بدارند. که اگر قدرت نظامی داشتند؛ میکشند. و اگر نه, سعی در به دست آوردن قدرت اقتصادی می کنند و در این راه از چاپیدن هیچ کسی پروا ندارند. و به همین علت است که در طول تاریخ, یهودیان همیشه منفور ملت ها بوده اند. و اگر یادتان باشد هیتلر هم از همین نفرت عمومی نسبت به یهودیها استفاده کرد و به قلع و قمع آنان دست زد. البته هدف هیتلر, بیشتر به چنگ آوردند بنگاه های اقتصادی یهودیانِ آلمان بود.
دیگر اصل بنیانی یهودیان, که این روزها صهیونیستها آن را بر سر دست گرفته اند, منجی گرایی است. یهودی ها اعتقاد محکم دارند که در پایان تاریخ, یک منجی بزرگ و بسیار قوی به نام "مسیح" ظهور خواهد کرد و حکومت واحد یهودیان را در سراسر جهان مستقر خواهد کرد. او موجب سربلندی یهودیان خواهد شد. و البته این سربلندی یهودی, چیزی نخواهد بود جز به بند کشیدن ملتهای دیگر در زیر چکمه های یهودی!
آنچه تا الان گفتیم را فقط مقدمه ای بیانگارید. چرا که همه ی این حرفها را شاید بارها شنیده باشید.
حال نگاهی کنید به یک نفر در کشور خودمان.
کسی که خودش را عزیزکرده ی خدا می داند. او فقط خودش را هدایت شده می انگارد. همه دیگران را ولو خیلی زیاد هم باشند, احمقانی بیش تصور نمی کند. که باید آنان به شدت سرکوب شوند.
رقبایش را تحقیر می کند.
در انتخابات دست می برد و از این کار به هیچ روی شرمنده نیست. بلکه حق خود می داند. چرا که عزیزکرده ی خاص خداست!
به قانون پایبند نیست. چرا که قانونی نیست که بتواند این عزیزکرده ی خدا را در چارچوبی نگه دارد. و او از هر قانونی بالاتر است!
او در راه سرکوب مخالفانش, از هیچ جرم و فساد و آدمکشی هم پروایی ندارد! چرا که خدا به او این اختیار ویژه را داده است!!
او همچنین به شدت منجی گراست. و در سازمان ملل برای صندلی های خالی, دعای فرج می خواند! و از طریق یک رابط ویژه در دفترش, بطور مستقیم با منجی موعود در ارتباط است! منجی به او میگوید فلان تاریخ را برای شروع مذاکرات با غربیها در نظر بگیرد؛ نه یک روز این طرف و آنطرف. و یا مبلغ واریزی به حساب یارانه ها را 81 تومان در نظر بگیرد, که این یک تومان اضافه اش, برکت خواهد داشت! فلان چاه, فلان جور است؛ و بهمان هاله, چونان!!
پس بار بعد که خواستید سخنرانی های پرشور صداسیما را گوش کنید و نسبتهای غلیظ و غریب را در منافق خواندن این و فتنه گر دانستن آن بشنوید؛ یادتان باشد چه کسی صهیونی است و چه مقامی در مملکت ما دارد...

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز