پایان حسن!

من نمیدانم این چه منطقی است که در زبان مردان جمهوری اسلامی است! هر وقت فشارها بر حکومت‌شان زیاد می‌‌شود؛ بلافاصله دارودسته‌شان را جمع می‌کنند و در جلوی آنان می‌گویند: «همانطور که تا کنون بر توطئه‌ها پیروز شده‌ایم؛ باز هم پیروز خواهیم شد!»

و این کلام اخیر حسن نصرالله هم هست! وقتی فشار دادگاه بین‌المللی بر او و حزب‌الله او به حد خردکننده‌ای رسیده است!

اصلا چنین منطقی از کجا آمده است؟ کی گفته که اگر یک بار یا دو بار یا ده بار توانستید از سیاه شدن روزگارتان جلوگیری کنید، به این معنی است که شما تا ابد پیروز و ماندگارید؟
پس این منطق مگر مال قرآن نیست که: پیشینیان شما هم خیال می‌کردند همیشه ماندنی هستند اما هیچ نشانی از آنان باقی نماند؟ مگر این منطق قرآن نیست که: ظالمان چند صباحی خواهند تاخت. اما این تاختن به این معنی نیست که که آنان همیشه خواهند ماند. و خیلی زود زمانشان تمام خواهد شد. و رفتنی خواهند شد. آنچنان رفتنی؛ که نامی هم از آنان باقی نماند.

مگر امام خمینی نبود که ده سال بر همه شوون ملت ایران یک تنه حکمرانی می‌کرد؟ چی شد که تا از دنیا رفت؛ دیگر نه نامش ماند و نه یادش و نه روش و منش و شیوه‌هایش؛ و نه حتی به خاندان و فرزندش رحم کردند؟ یک آقای خامنه‌ای آمد که چنان نام خمینی را از همه جا پاک کرد که هیچ سازمان مجاهدین خلقی نمی توانست این طور موفق شود!

دوران آقای خامنه‌ای هم تمام خواهد شد. و چه تمام شدنی! دوران این حسن نصرالله هم که پول ملت ایران را مفت مفت می‌خورد تمام می‌شود. و این می‌تواند همین چند ماه دیگر باشد؛ برای همیشه.

ظالمان را پایانی خواهد بود.
و آنان به هیچ وجه همیشه ماندنی نخواهند بود.

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز