این سرهای فتنه به پا کن!

وقتی کلام محسنی اژه ای، دادستان محترم کل کشور را شنیدم که با آن غیظ حرف می زد و از محاکمه ی فوری سران فتنه می گفت؛ چند مطلب به ذهنم رسید. اول بگویم من قصد درافتادن با محسنی اژه ای را ندارم! که اصولا سران قوه ی قضاییه، کوچکترین انتقادی را بیرحمانه پاسخ می گویند! بلکه انتقاد من از کسی دیگر است!
من حرفم را به صورت چند سوال که متاسفانه برایم پیش آمده، مطرح می کنم.
گفته شده که سران فتنه، بخاطر این دستگیر نمی شوند که مصالح عالی نظام چنین اقتضا می کند. خوب سوال اول، این مصالح عالی را چه کسی تشخیص داده است؟ وقتی کسی فتنه گری کرده است، باید دستگیر و مجازات شود دیگر. این کیست که در این بحبوحه ی ماجرا، سخن از مصلحت نبودن بازداشت شدن این سران از خدا بیخبر فتنه سر داده است؟
تا اینجای قضیه روشن است. یعنی همه می دانند کسی که گفته مصلحت نیست سران فتنه را بگیرند، شخص رهبر است. اما اینک سوال دیگری پیش می آید.
حضرت ایشان برای چی گفته اند یا فکر می کنند که به مصلحت نیست؟ مگر غیر از این است که احمدی نژاد 25 میلیون خاطرخواه دارد؟ و مگر نه اینکه موسوی و هوادارانش چند نفر موجود پراکنده بیش نیستند که از سر خودفروختگی، یک رایی دادند و بعد هم رفتند سراغ کارشان؟ و تعدادشان از 25 خرداد تا 13 آبان به چند هزار نفر تقلیل پیدا کرده؟ مگر نه اینکه بنا به اظهارات سرداران پرافتخارمان، همان چند نفر معدودی هم که ندانسته رای دادند به کسی که مورد نظر رهبر نبوده؛ بعدها بیدار شدند؛ بصیرت پیدا کردند؛ و اینک به قافله ی ولایت پیوسته اند؟
سوال اینجاست پس رهبر معزز، نگران چه چیزی هستند که می گویند موسوی را نگیرند؟ آیا ایشان هم در باطن خود به تقلبی بودن آرای احمدی نژاد باور دارند؟ و می دانند اصلآ 25میلیونی در کار نبوده و کسی پشتیبان دولت فعلی نیست؟
سخن بعدی اینکه برفرض که کسی طرفدار حاکمان فعلی نباشد. مگر ما باید حقیقت را فدای شرایط کنیم؟ وقتی حق، حکم می کند که موسوی را بخاطر فتنه انگیزی اش، بگیرند؛ خوب باید بگیرند. مگر ما باید از چیزی بترسیم؟
مگر احمدی نژاد نیست که از هیچ چیز نمی ترسد؟ و هر کار بخواهد می کند؟ یعنی احمدی نژاد از رهبری شجاع تر است؟ بیشتر ایمان دارد؟ بیشتر به امام زمان متکی است؟
اصولا چه معنی دارد نائب امام زمان از چیزی بترسد؟ اصلا حضرت ایشان تاکنون با امام زمان دیدار داشته اند؟ در حالیکه احمدی نژاد به طور مرتب با امام زمان مراوده دارد و پیغام پشت پیغام است که از طریق رییس دفتر رییس جمهوری، برایش می آید. اگر رهبر معزز، نزد امام زمان عزیزتر بود؛ خوب باید برای نائب خودش هم پیغامی می آمد.
نکند نائب واقعی امام زمان؛ خود احمدی نژاد باشد و ما بیخریم؟ فردا جواب ائمه را چی بدهیم؟
فرض کنیم که رهبر معزز، همین امروز تصمیم بگیرند که موسوی را بگیرند. خوب، این یک حرکت پسندیده است. اما جواب این را چطوری می دهند که بیش از یک سال یک فتنه گر را رها کرده بودند، و حالا می گیرند؟ یعنی حدود یک سال و نیم است که ایشان می ترسیده اند؟
در حالیکه احمدی نژاد یک لحظه هم در عمرش نترسیده است.
به هر حال این ها سوالاتی است که به ذهن معیوب ما رسوخ کرده است و خواب و راحت را ازمان گرفته است.
یک نفر به ما پاسخ دهد.
البته پاسخ گفتنی؛ نه از قِسم پاسخ هایی که معمولا محسنی اژه ای به مخالفانش می دهد!
من بچه ی آرامی هستم!!

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز